Monday, 20 May 2013

Senzor necunoscut la motorul 1.6 hdi




In primul rand nu e senzor, este element actionat. Pilotarea se face de catre calculatorul motor. 
Piesa este parte integranta a dublu-dozorului de aer. Acesta realizeaza un by-pass pentru aerul comprimat de catre turbocompresor. In functie de temperatura aerului comprimat, prelevata cu ajutorul senzorului de temperatura aer admisie, clapetele dozorului pot actiona astfel incat aerul sa fie dirijat din turbo direct catre admisie, din turbo prin intercooler si apoi in admisie sau situatii intermediare, partial direct in admisie, partial prin intercooler si apoi in admisie. Piesa are rol in mentinerea temperaturii aerului la un nivel adecvat doar pentru procesul de regenerare FAP. Masinile cu acelasi motor fara FAP nu au asa ceva.




Q

Exista un risc daca de ex la tester nu imi da o eroare la acel dozor si se merge asa(inca nu am fost la diagnoza ),poate dauna turbinei sau nu se mai desfasoara in parametrii procesul de regenerare FAP?ce riscuri exista daca ramane blocat intr-o pozitie in timpul mersului?

A

Din experienta nu am vazut nici un dublu dozor de DV6 defect. Eventualele manifestari ale unui dozor defect ar fi ceva suturi in timpul mersului, raspuns intarziat la acceleratie, etc.


No comments:

Post a Comment